Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pitekkkk | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Kukuczka adresTychy zarejestrowany08.05.2005 @11:45:11 ostatnio na stronie15.05.2015 @08:47:03




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5412340
digarty100 komentarze1947 posty na forum16

komputer / sprzęt
Intel Quad 4x2500 Mhz, 8 GB, GF750GTX

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Sunny91    06.12.2012 @18:43:22
a dziekuje wzajemnie, pozdrawiam
_______
Nie wylewaj, waćpan, wina!
~Pixelosis    22.04.2012 @21:16:50
wszystko 3d ...tylko bump na kamieniu jest jako mapa.. model w zbrushu 15 min..jest to test kamyka do animacji...concept.. niezle folio pozdrawiam
~BW    23.02.2012 @15:29:00
wielkie dzieki ! twoja galeria jest kosmiczna.. BRAWO
_______
Art of Light=-
______________
http://www.art-photo.us
~MackEstrite    07.02.2012 @23:59:29
Chyba że tak ... to czekam na jaśniejsze zrzuty
_______
"W gruncie rzeczy aparat jest rownie malo tworczy jak bryla gliny" - Andreas Feininger
~asieeek    03.02.2012 @17:02:04
świetna galeria
_______
when you say to me "fuck you!" say it louder;]
~asieeek    03.02.2012 @16:59:47
dziękuję))
_______
when you say to me "fuck you!" say it louder;]
~st51    03.02.2012 @14:17:56
Dziękuje za komentaz oraz za konstruktywną krytyke Pozdrawiam !
ostatnio edytowane: 2012-02-03 14:23:04
~RaVirr    03.02.2012 @12:40:30
Dzięki
_______
Nie dojdziesz do ładu.
~ejtomek    03.02.2012 @01:14:45
no przesada, przesada ale wrzucam sobie takie śmiecie czasami. Wiecznie one mi w galerii nie wiszą, chwile zagoszczą po czym znikają. A co do łatwości to wystarczy catie zainstalować
P.S. ładne te projekty, kiedyś w wolnym czasie pozwiedzam. Pozdr
~skiki    03.02.2012 @00:19:02
hej. odnosnie kieliszkó to niestety mialem jakieś problemy z modelami. Niby wszystko było ok, grubość itd ale niestety dawały takie 'chromowane rezultaty'. Prawdopodobnie na którymś etapie mi coś uwaliło w pliku maxa przez co miałem wrażenie że część poly jest odwrócona (flip). Ogólnie podczas tego projektu mi max trochę szalał, znikały elementy grup itp. W końcu zapomniałem o tych kieliszkach.

Odnośnie mapki to zrobiłem zdjęcie kropelek na szybie, potem sporo photoshopa, uzyskałem mapę w odcieniach szarości gdzie szyba gładka = zupełna czerń a krople były przejściem od szarego jasnego do białego (biały kolor tam gdzie najwyżej). Wykorzystałem to jako bump mapę. Dodatkowo zrobiłem na podstawie tej mapy (tylko zdecydowanie rozjaśniłem) mapę diffuse którą zmiksowałem z materiałem szkła (tam również bump wrzuciłem) z kanałem diffuse 10% około. Sporo tutaj zależy od oświetlenia. A efekt dało również to że szyby są dwie (jak w prawdziwych oknach), na jednej, od wewnętrznej strony jest zwykłe szkło, a na zewnętrznej - szkło z kropelkami

dzięki za komentarze!
_______
http://fotologue.jp/arturskoczek - portfolio
Nigdy nie zapominajcie! Im wyżej wzlatujemy tym mniejsi wydajemy się tym co nie umieją latać. - Nietzsche
~mikolc    02.02.2012 @20:35:34
Dzięki za komentarz. Natomiast Ty mocno przeginasz z jakością swoich prac, daj szansę innym, hehe. Kojarzę Cię z max3d, natomiast mam nadzieję, że z tym dawaniem sobie spokój z grafiką to taki głupi żart, chyba się na nich nie znam. Kasy możesz zrobić jak lodu z takim skillem, chyba że już masz mega fuche. Ja jestem beznadziejny, a mogę sobie zarobić na przysłowiowy chleb, więc mam nadzieje że to taki joke był. Pozdrawiam.
+Ulen    02.02.2012 @10:09:31
dziękuję
_______
daddy says i'm special
~tomeo    02.02.2012 @09:56:22
dziękuję
~AtomHeartMother    01.02.2012 @22:03:44
Stopa ucięta,bo wyglądała bardzo sztucznie i jakby była w rozmiarze 45.lepiej było się jej pozbyć niż zostawić.
~rosapulchraes    01.02.2012 @22:01:03
dokładnie tak jak piszesz
pozdrawiam
_______
"Każdy dzień zbliża nas do śmierci..."
~dja    14.01.2012 @17:02:16
bez przesady; kufer wystaje o mniej wiecej rozmiar kola wiec w normie a poza tym to koncept a zalozeniem bylo auto duze po amerykansku;
_______
Nie ma rzeczywistości samej w sobie, są tylko obrazy widziane z różnych perspektyw.
A. Einstein
~Puzderko    23.12.2011 @13:52:29
fenomenalna galeria! jestes swietny w tym co tworzysz!
~dja    16.12.2011 @11:11:09
dzieki za komentarz; przod dlugi bo w zamiarze silnik mialby sie tam znajdowac, lubie tego typu konstrukcje; pozdrawiam
_______
Nie ma rzeczywistości samej w sobie, są tylko obrazy widziane z różnych perspektyw.
A. Einstein
~Pixelosis    09.12.2011 @18:54:27
Dzieki za uwagi .. ale wiem dobrze jak produkuje sie elementy takie jak tarcze bo pracowalem na frezarkach i w przypadku tarczy chamulc. na tokarkach CAM ...poprostu 3d pozwala mi mieszac, niema zasad w projektowaniu..sa zasady w produkowaniu. A tak ogolnie to fajna ta zaba pozdro.
~rudavka    06.12.2011 @22:04:32
Dziękuję ślicznie za komentarz. Krzesło rzeczywiście wydaje się szerokie. Ale to już raczej sprawka perspektywy. Patrząc z innej strony, a nuż będą tam mieszkać ludzie z wielkimi zadkami i się przyda
~Femfatal    23.10.2011 @09:43:07
jest blysk na wlosach i na twarzy refleks na skorze wszytko jest delikatne bo znajduje sie cieniu reka przyslania mozliwosc dostania sie swiatla z drugiej strony ... bazowalam na tym jak swiatlo sie w danych miejscach uklada i mysle ze jest dobrze wykonane. swiatlo ktore jest za postacia jest w dalszej sali glowna postac znajduje sie na pograniczu swiatla i cieni ... w pierwowzoru glownego zdjecia stalam z przedmiotem w rece gdzie ten byl w cieniu a gorna czesc postaci w swietle
~Femfatal    22.10.2011 @17:02:26
jest dokładnie tak jak miało być głowa jest w cieniu i jest sina wiec ciemniejsza
~Femfatal    03.09.2011 @23:42:47
dziekuje
~Kurczaak    17.08.2011 @21:17:48
Pół godziny i się kręci wszystko.
~widzecie1    16.08.2011 @13:08:22
rewelacyjna galeria
1 2 3 4 5 6 ... 26 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt